Az akvizícióra alig 6 hónappal Gary Little vezérigazgatóvá való kinevezését követően került sor - A Foursquare bejelentette, hogy felvásárolta a térinformatikai elemzések következő generációs, Unfolded nevet viselő platformját.

Kép: Foursquare

Az Unfolded által biztosított funkcióknak a Foursquare technológiai megoldásaival való ötvözésének köszönhetően a vállalkozások és márkák hamarosan nem pusztán a Foursquare ágazatvezető helyadataiért fordulhatnak a céghez, hanem lehetőségük nyílik az adatok kezelésére is egy olyan integrált platformon, amely biztosítja a téradatok egybeolvasztását, gazdagítását, elemzését és vizualizálását - bármilyen általuk választott környezetben.

"Az Unfolded csapatunkba való integrálásával még erősebbé, megbízhatóbbá és könnyebben hozzáférhetővé válik a Foursquare platformja ügyfeleink és partnereink számára" - nyilatkozta Gary Little, a Foursquare elnöke és vezérigazgatója. "Ennek az akvizíciónak köszönhetően gyorsabban tudjuk elérni azt az ambiciózus célunkat, hogy új márkaidentitásunknak (Foursquare Everywhere - Foursquare mindenhol) megfelelően a Foursquare-t mindenhova eljuttassuk, és lehetővé tegyük a vállalkozások számára, hogy kiaknázzák a hely- és téradatokban és térinformatikai technológiában rejlő valódi értékeket."

Az Unfolded nyílt forráskódú térinformatika könyvtárakat és magasan fejlett, rugalmas eszköztárat kínál - ideértve legismertebb, legnépszerűbb termékét, az Unfolded Studio elnevezésű önkiszolgáló platformot, amely lehetővé teszi a térinformatikai adatok átváltoztatását fontos felismeréseket kínáló térképekké mindössze néhány perc alatt. A cég társalapítóit tömörítő szakértői csapat számos vezető, nyílt forráskódú térinformatikai újítást fejlesztett ki, ideértve a kepler.gl-t, deck.gl-t és a H3-at.

"Az Unfolded erőteljes térinformatikai technológiájának a Foursquare átfogó helyadataival való elegyítése minden bizonnyal sikerrecept lesz" - mondta Sina Kashuk, az Unfolded alapítója és vezérigazgatója. "Ez az együttműködés lehetővé teszi számukra, hogy az ágazat motorjává váljunk, mivel számos vállalat vagy csak az egyik, vagy csak a másik összetevővel rendelkezik, nem pedig mindkettővel. Erőink egyesítése révén teljes mértékben új, integrált megoldásokat álmodhatunk meg azoknak a vállalkozásoknak a számára, amelyeknek jó térinformatikai adatokra és elemzésekre van szüksége az igényelt információk kinyeréséhez. Nagy izgalommal várjuk, hogy felderíthessük a térinformatikai adatszerzésnek ezt az eddig feltérképezetlen területét."

A felvásárlás eredményeként a Foursquare olyan vállalattá fejlődik, amelynek átfogó termék- és szolgáltatási palettája szükségtelenné teszi, hogy a piaci szereplők több forrásból szerezzék be az általuk igényelt, magas minőségű, könnyen használható helyadatokat és az azok értelmezéséhez szükséges technológiát. Ügyfeleink zökkenőmentesen hozzáférhetnek számos különféle, saját gyűjtésű (ún. "first-party") és harmadik felektől származó (ún. "third-party") adathalmazhoz, és térinformatikai elemzésnek vethetik alá azokat azzal a céllal, hogy megoldjanak kulcsfontosságú üzleti kihívásokat - kezdve például egy telephely kiválasztásától a kompetitív keresési hirdetéseken át a tranzakciók szempontjából előnyt jelentő ügyfélhűség kérdéséig és számos egyéb megoldandó feladatig.