Válságos időkben felerősödik a belső kommunikáció és az elköteleződés fontossága, valamint a vállalati digitalizáció iránti igény, ezek a témák állnak az idei Connect Konferencia középpontjában.

Illusztráció: Public Domain Pictures

A 2022-es első rendezvényen több, mint 50 szakmai előadáson és kerekasztal-beszélgetésen vett részt 300 érdeklődő szakember.

- Jól érzékelhető volt a tavalyi rendezvényünkön, hogy a pandémia után már nagyon vágytak a szakemberek a személyes találkozásra is, amely így hatékony kapcsolatépítő eseménnyé is vált - mondta a főszervező Blue Colibri App alapítója, ügyvezetője.
Barathi Tamás hozzátette, az idei konferencia fókusza a munkavállalókat érintő vállalati digitalizációs fejlesztések, valamint ezeknek az elköteleződésre és vállalati kultúrára kifejtett hatása lesz, de téma lesz a válság alatti belső kommunikáció is.
- A jelenlegi üzleti környezetben fontos, hogy a belső kommunikáció magasabb szintre emelkedjen, ehhez pedig meg kell találni a munkavállalókhoz hatékonyan elérő új típusú tartalmakat, csatornákat, amelyek támogatják az elköteleződést és a munkahelyi közösségek működését is - magyarázta Barathi Tamás.

Idén is összehozzák a HR és a kommunikációs szakma vállalati vezetőit

Az idei Connect Konferencián több mint 50 előadó mellett részt vesznek többek között a Deloitte, a SPAR, az Egis, a ValueTeam, a Publicis Groupe, a Trenkwalder és a Magyar Állami Operaház szakemberei, valamint átadja tapasztalatait Oszkó Péter, digitális startup-befektető, Füredi Júlia szervezetpszichológus és Azurák Csaba kommunikációs szakértő is.

A programok és előadók listája a rendezvény honlapján (https://hu.bluecolibriapp.com/connect) érhető el, és elindult egy online magazin is (https://hu.bluecolibriapp.com/connectmagazin), amelyen már elérhetők szakmai cikkek, podcast-beszélgetések, így többek között a Deloitte üzletágvezetőjével, Csépai Martinnal és Oszkó Péter befektetővel.