A mai korban a projekt adminisztrációja, és nyomonkövethetősége (riportozás, Log, stb.) az egyik legnagyobb energiaigényes feladat, de egyben az egyik legfontosabb, és legjobban megtérülő funkció. Partnereink a NEXUS-t választva a projektmenedzsement és üzemeltetésben ezt az energiát már megspórolják!
A NEXUS, az Info-portal Kft. karbantartáskezelő rendszere az ipar 4.0 elvárásainak teljes mértékben megfelel. Az eszközök digitális inventarizálása, karbantartásának támogatása és a karbantartási folyamatok hatékony menedzselése mind az ipar 4.0 kihívásaira adott válaszok.
A NEXUS rendszerrel folyamatosan figyelhető és elemezhető az eszközök állapota, ezzel lehetővé teszi a megelőző karbantartásokat és a meghibásodások előrejelzését, csökkentve az eszközök állásidejét, növelve a termelékenységet.
Mindegyik partnerünk számára nagyon fontos, hogy az alkalmazottai által előállított adatok:
- Egységesen legyenek kezelhetőek (Standardizálás)
- Ne vesszenek el (Egy helyen legyenek, rendezetten, mentve)
- Az eszközök története, állapota, történései áttekinthetőek legyenek (Eszkökök azonosítása, változásnapló)
- Az alkalmazottak, alvállakozók munkája áttekinthető legyen, az adminisztráció pedig automatikus!
Ezért is választottak minket partnereink.
Partnereink a következő feladatokra alkalmazzák a NEXUS-t:
- Projektek kezelésére, úgymint:
- Projektfeldatok kiosztása személyeknek
- Projektfeladatok ütemezése, átlátása
- Projekt közbeni hibajegyek feladása/teljesítése
- Terepi munkákhoz kapcsolódó eszközlista/inventory felállítása
- A rendszerek, beépített elemek listájának adatbázisának felállítása (tervek alapján)
- A rendszerek elemeihez digitális jegyzőkönyvezés, tervek kezelése.
- A késöbbi karbantartási feladatokhoz kapcsolódóan digitális feladatkiosztás, nyomon követés, jegyzőkönyvezés
A fenti feladatokat webes felületen keresztül végzik el partnereink, legyen az alkalmazott akár terepen, akár az irodában, az aktuális információk rendelkezésre állnak.
Egy eszköz adatlapja, amely tartamlaz minden adatot az eszközről. Innen elérhetőek az eszközhöz rendelt feladatok, tervek, dokumentumok.
A NEXUS rendszerrel megfelelően szervezhetők az eszközök projekt és karbantartási tevékenységei, nyomon követhető azok állapota és karbantartási története és ütemezhető a karbantartási feladatok teljeskörű dokumentálása.
Felügyeli az eszközök élettartamát és elősegíti azok hatékony kihasználását, ami lehetővé teszi a felesleges költségek csökkentését. A rendszer könnyen használható és testreszabható, így minden ügyfél igényeihez alkalmazkodik.
A NEXUS-szal Ön a jövőt már ma megteremtheti az ipar 4.0-ban. Lépjen kapcsolatba velünk még ma, és ismerje meg, hogyan segíthetjük a vállalkozását az ipar 4.0 korszakának kihívásaiban.
Biztos lehet abban, hogy a cége alkalmazottai hatékonyabban fogják végezni a munkájukat, de ami a legfőbb, hogy átláthatóbb, és jobban menedzselhető lesz a cége, így kevesebb lesz a munkaidő-veszteség, így nagyobb a profit.
Kitől érdeklődhet a NEXUS programmal kapcsolatban:
E-mail: office@info-portal.hu