Siemens Digital Industries Software bejelentette az új Teamcenter SLM alkalmazást a Salesforce AppExchange-en. A Siemens által a Salesforce-szal együttműködésben kifejlesztett alkalmazás összekapcsolja a Siemens Xcelerator szoftverportfóliójának Teamcenter Service Lifecycle Management megoldását a Salesforce Manufacturing Cloud és a Salesforce Service Cloud alkalmazásaival, így összekapcsolva a terméktervezés és a szolgáltatási műveletek területét. Az új alkalmazás lehetővé teszi a gyártók számára, hogy szervízközpontú üzleti modelleket vezessenek be, javítsák a vásárlói élményt, és növeljék a szervizbevételeiket.

g

"A Siemens és a Salesforce összefog, hogy lehetővé tegye a gyártóknak, hogy új módon kapcsolódjanak ügyfeleikhez ezen innovatív szolgáltatási életciklus és ügyfélkapcsolati platform integrációjával" - mondta Zvi Feuer, a Siemens Digital Industries Software Digital Manufacturing alelnöke. "Az új együttműködésünk a Salesforce-szal segít a gyártóknak a szervitizáció felé való elmozdulásban egy zárt hurok integrációval, amely összekapcsolja a termékinformációt a teljes ügyfél történettel. Az alkalmazás javítja a vásárlói szolgáltatási élményt, forradalmasíthatja a szolgáltatási műveleteket, elősegítheti az együttműködést a mérnöki és szervizcsapatok között, valamint növelheti a vásárlói elégedettséget - a megfelelő információkat időben és egyetlen, központi helyen biztosítva."

Az új Teamcenter SLM alkalmazás előnyei közé tartozik a működési hatékonyság javítása a jobb első alkalommal javítási arány révén, a szolgáltatási költségek csökkentése és az értékesítési és szolgáltatási erőfeszítések jobb összehangolásának elősegítése. A megfelelő eszközinformációkkal, eszközökkel és készlettel felszerelve a szervizcsapatok képesek javítani a vásárlói szolgáltatási élményt és növelni a bevétel növekedését.

Az alkalmazás nagyobb láthatóságot biztosít a technikusok és a terepi személyzet számára a vásárlói eszközinformációk mellett, a Teamcenter-ben kezelt grafikus gazdag termékadatokkal együtt, segítve a szolgáltatási tevékenységek sikeres befejezését az első alkalommal. Az Einstein, a Salesforce mesterséges intelligencia technológiájához való hozzáférés lehetővé teszi az alkalmazásnak, hogy átfogóan kutassa a Teamcenter-ben létrehozott szolgáltatási tervekből származó tudáscikkeket, hogy segítsen erőforrásokat és megoldásokat találni. Az egyszerű hozzáférés a szolgáltatási adatokhoz lehetővé teszi a gyártók számára, hogy a szolgáltatási eseményekből nyert tanulságok részévé váljanak minden eszköz digitális ikertestvérévé.

"Izgatottak vagyunk, hogy partnerként együttműködjünk a Siemens-szel annak érdekében, hogy a gyártók növeljék hatékonyságukat, jobb szolgáltatást nyújtsanak, és új bevételi forrásokat nyissanak meg" - mondta Achyut Jajoo, a Salesforce gyártás és autóiparért felelős alelnöke és ügyvezető igazgatója. "A Salesforce által valós idejű adatokkal és mesterséges intelligenciával működtetett, a Siemens Teamcenter szolgáltatási életcikluskezelésével egyesítve előmozdíthatjuk a digitális átalakulást a szektorban, és lehetővé tehetjük a gyártók számára, hogy jobb szolgáltatást nyújtsanak, miközben új bevételi forrásokat generálnak."

A Teamcenter SLM alkalmazás már elérhető a Salesforce AppExchange platformon.

A Siemensről:

A Siemens AG (Berlin és München) vezető technológiai vállalat, amely az ipar, az infrastruktúra, a közlekedés és az egészségügy területére összpontosít. Az erőforrások hatékonyabb gyárai, ellenállóbb ellátási láncok, okosabb épületek és hálózatok, tisztább és kényelmesebb közlekedés, valamint fejlett egészségügy terén a vállalat olyan céllal készít technológiát, amely valós értéket teremt az ügyfelek számára. A valós és digitális világok összekapcsolásával a Siemens lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy átalakítsák iparaikat és piacaikat, segítve őket abban, hogy mindennapokat alakítsanak át milliárdok számára.