Főleg külpiaci terjeszkedésre, termékfejlesztésre kétszázmillió forintot fektet a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő az élményalapú interaktív kommunikációs megoldásokat nyújtó Duelbox Kft.-be – közölte két cég az MTI-vel.

01A cég rendezvényekhez kínál interaktív megoldásokat – fotó: mobil-info.hu

Kisgergely Kornél, az MFB-csoporthoz tartozó Hiventures vezérigazgatója a közös közleményben kiemelte, növekedési befektetési programjuk lehetőséget ad arra, hogy a Duelbox Kft. az európai piacon – elsősorban Németországban – minél előbb jelentős részesedést érjen el, és hozzájáruljon egy nemzetközi szinten is erős márkajelenlét felépítéséhez. Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója a közleményben hangsúlyozta, hogy az idén fő céljuk a külföldi piacokon való sikeres megjelenés.

A 2015-ben alapított magyar startup által kifejlesztett innovatív platform interaktív, testre szabható rendezvényeszközként indult, amely lehetővé tette a nézőközönség aktív bevonását konferenciákon, előadásokon az egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. Tavaly mintegy 6 milliószor használták a Duelboxot. A platformnak közel két tucat sztenderd aktivitása van, az ügyfelek kedvenc modulja a kvíz, de a konferenciák nagy kedvence a kérdés és felelet (Q&A) és a szavazás, emellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.

A nyilvános cégadatok szerint a 2015 végén alakult Duelbox Interaktív Rendezvénytechnika Kft. 2016-ban 4,25 millió forint nettó értékesítési árbevételt ért el. Az MTI érdeklődésére a Duelbox közölte, hogy 2017-ben árbevételük 225,4 százalékkal, 13,756 millió forintra nőtt, de a Deulbox-techológia kapcsolt vállalkozáson keresztül további 15,5 millió forint árbevételt termelt. A cégnél 9-en dolgoznak, a tervek szerint az év végére létszámukat 12-14 munkatársra bővítik.