A UPC Magyarország árbevétele 11 százalékkal nőtt az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest – a cég a hálózatfejlesztéssel és a korszerű szolgáltatásokkal magyarázza az emelkedést.

upcA UPC szolgáltatásait 1 millió 738 ezer háztartás érheti el – fotó: money.pl

A UPC hétfői tájékoztatása szerint az előfizetések száma 104 ezres növekedéssel megközelítette az 1 millió 950 ezret: a legtöbb új előfizetést internetszolgáltatásra költötték (35 ezres növekedéssel 632 ezer előfizetés), az előfizetések számát pedig az analóg és digitális televízió vezeti (11 ezres növekedést követően csaknem 664 ezer). Legnagyobb mértékben a mobil-előfizetések száma nőtt (26 ezres növekedéssel 67 ezerre), de jelentős a vezetékes telefon aránya is (közel 32 ezer új előfizetéssel 581 ezer) – írták.

A kiemelkedő árbevétel a közlemény szerint többek között a szélessávú hálózatok és a mobil szolgáltatások fejlesztésének, valamint a korszerű termékek – például a nagy sebességű wifi-router – terjedésének köszönhető. A UPC Magyarország szolgáltatásait jelenleg 1 millió 738 ezer háztartás érheti el, a lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 825 ezret – áll a közleményben.