A második negyedévben 6,1 százalékkal növelte árbevételt a UPC Magyarország, előfizetéseinek száma pedig meghaladta a 2,1 milliót.

A UPC szolgáltatásait 1 millió 738 ezer háztartás érheti el – fotó: money.pl

Az infokommunikációs szolgáltató hálózatát a csütörtökön közzétett jelentés szerint június végén 1 807 300 háztartás érhette el, ami 58 800-zal haladja meg az egy évvel korábbit. Ügyfeleik száma 23 600-zal, több mint 859 400-ra nőtt.

Nagy sebességű internetre 35 100 új előfizetővel 680 300-an, digitális és analóg televízióra 14 600 új előfizetővel 687 700-an fizettek elő a második negyedév végén. A UPC mobil szolgáltatásának 24 300, a vezetékes telefonnak 56 900 új előfizetője van tavalyhoz képest, így az előbbi 99 ezer, utóbbi majdnem 653 ezer ügyfelet ért el.

A társaság szerint az eredményekhez hozzájárultak a vezetékes szolgáltatások és a továbbfejlesztett ajánlatok, az üzleti- és a mobil üzletágak, valamint a hálózatfejlesztések. Kiemelték a bővülő készülékkínálatot, a tévékészülékek és mobil eszközök értékesítését is.

A vállalat vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a fejlesztések a UPC versenyképességét javítják. Robert Redeleanu hozzátette, hogy a beruházásoknak köszönhetően bővültek a szélessávú hálózatok és a korszerű szolgáltatások – olvasható a közleményben. A cég a már kiépített szolgáltatási területeken további fejlesztéseket ígér és újabb településekre is szeretné kiterjeszteni a hálózatát. A bővítések – mint írták – saját forrásból és állami támogatással, a Szupergyors Internet Program segítségével valósulhatnak meg.